„Puls Biznesu” i Bankier.pl zapraszają kibiców do serwisu EURO 2016 i konkursu „Piłkarski guru”, w którym mogą wytypować najlepsze drużyny mistrzostw Europy i wygrać jedną z ponad 100 nagród, w tym m.in. iPhone 6s, iPad Pro i Apple Watch Sport.
Na stronie www.pb.pl/euro2016 będą pojawiać się artykuły łączące piłkarskie mistrzostwa i biznes, analizy wpływu sportu na gospodarkę, opinie i komentarze ludzi biznesu dotyczące turnieju. Nie zabraknie również podstawowych informacji dla kibiców: terminarza, tabel czy wyników. Jednym z kluczowych elementów serwisu jest konkurs dla czytelników "Piłkarski guru".
– Zapraszamy do śledzenia piłkarskich mistrzostw razem z „Pulsem Biznesu” i Bankier.pl. Nie mamy ambicji rywalizowania z mediami sportowymi, ale jestem przekonany, że dostarczymy ciekawych i unikatowych treści, pozostających w zgodzie z ekonomicznym DNA naszych tytułów – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny pb.pl.
– Statystyki naszych portali dowodzą, że czytelnicy interesują się sportem, a mistrzostwa Europy to jedna z najważniejszych imprez na świecie, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić ten serwis – mówi Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl.
Jednym z kluczowych elementów serwisu jest konkurs dla czytelników, składający się z trzech rodzajów zadań: wytypowania kolejności drużyn w fazie grupowej, wytypowania zwycięzców w fazie pucharowej oraz codziennego pytania związanego z tematyką piłkarską i gospodarką.
– Liczymy że EURO 2016 będzie pełne sukcesów nie tylko dla polskiej drużyny, ale również dla naszych czytelników. Zachęcamy do wspólnej zabawy – mówi Grzegorz Nawacki.
Organizatorami konkursu „Piłkarski guru” są „Puls Biznesu” i Bankier.pl, partnerem konkursu - BZ WBK, a partnerem technologicznym serwisu Home.pl.
Więcej informacji o konkursie pod adresem: http://www.pb.pl/euro2016/zasady-konkursu i hashtagiem #piłkarskiguru
Serwis poświęcony EURO 2016 - www.pb.pl/euro2016
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/puls-biznesu-i-bankierpl-gotowe-na-euro-nowy-serwis-i-konkurs-dla-uzytkownikow